Als professional heeft u te maken met opdrachtgevers, klanten of andere belanghebbenden. Bent u benieuwd hoe u prettiger kan werken, betere relaties op kan bouwen en daardoor meer scoringskans in gesprekken of op uw offertes hebt? Dan is deze training over commercieel communiceren en het omgaan met klanten vast iets voor u.
Wat komt er aan bod?
- Hoe beter uw band met de klant hoe meer deze u als zakenpartner gaat zien.
- Opdrachtgever en opdrachtnemer hebben beiden belangen bij het tot stand komen van een offerte en de uitvoering van werk
- Om projecten effectief en efficiënt te laten verlopen, is een goede relatie met alle betrokkenen van groot belang.
- Wat zijn nu de pijlers van een goede relatie en hoe heeft u invloed op uw klant of opdrachtgever?
- Regie in het gesprek met het doel van alle partijen als uitgangspunt. Hoe doet u dat?
Doelgroep
Iedereen die werkt met opdrachtgevers, klanten of andere belanghebbenden.
Deze training duurt 1 dag.
Dagprogramma
- De belangen van opdrachtgever en opdrachtnemer
- Liggen deze uit elkaar of zijn de belangen juist groot naast elkaar
- Hoe komt u als professional en opdrachtgever dichter bij elkaar?
- Hoort u echt wat de klant zegt en bedoeld?
- De essentie van klantcontact, wederzijds belang en win-winoplossingen
- Wat is de relatie tussen geld en veiligheid/veilig werken?
- Werk uit werk creëren tegen eerlijke prijzen. Hoe doet u dat?
Overige informatie
Voorkennis/opleiding | Er is geen voorkennis/opleiding vereist |
Studiemateriaal | n.v.t. |
Inclusief | Lunch |
Resultaat | Verklaring van deelname: “Commercieel Communiceren” |
Herkansing | n.v.t. |
ETW punten | Veiligheid bij werken aan bomen: 8 punten |
Mogelijke vervolg trainingen | Omgaan met publiek, omgaan met agressie |
Trainingen overzicht | Klik hier voor terug te gaan naar het trainingen overzicht |
Prijs € 225,-